Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

ΝΕΑ ΑΓΙΑ ΕΥΩΔΙΑΖΟΝΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ


                                    ΕΚΤΑΚΤΟ


                                                Σάββατο, 28 – 11 – 2015, Στεφάνου Οσιομάρτυρος

ΝΕΑ ΑΓΙΑ ΕΥΩΔΙΑΖΟΝΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ

Η πολύ δύσκολη μετακίνησή μου ( λόγω βλάβης της υγείας μου ), το Σάββατο 21 – 11 – 2015 από Θεσσαλονίκη προς Άγιον Όρος και η πολύ δυσκολότερη και κοπιαστική επιστροφή μου στη Θεσσαλονίκη, την Τρίτη 24 – 11 – 2015, αμείφθηκαν πνευματικά και πήρα και ρέστα.

Σας καταθέτω την εμπειρία μου αμέσως, για να δοξάσουμε το Θεό μας όλοι μαζί.

Το Σάββατο το μεσημέρι, εγκαταστάθηκα προς φιλοξενία στο Ιερό κελί των Καρυών του Αγίου Νικολάου του Ψαρά. Εκεί Γέροντας είναι ο σεβαστός σε όλους μας πνευματικός, παπα – Αρτέμιος.

ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΛΑΚΚΩΝ ΚΙ ΑΝΕΥΡΕΣΗ ΑΓΙΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ

Με δέος ο Γέροντας Αρτέμιος μου είπε: « Ξέρετε, πάτερ, εδώ και καιρό, τα συνεργεία διανοίγουν μεγάλους λάκκους περιφερειακά του Ιερού Ναού του Πρωτάτου, για να στηρίξουν τον Ιερό Ναό με τσιμέντο και χοντρά σίδερα. Στη διαδικασία διάνοιξης αυτών των λάκκων, οι εργάτες φέρουν στην επιφάνεια νέους τάφους αγίων λειψάνων που ευωδιάζουν. Είναι άγια λείψανα μαρτύρων ομολογητών της Ορθοδόξου ημών Πίστεως των μαρτυρησάντων μαζί με τον Άγιο Κοσμά τον Πρώτο επί του λατινόφρονος Πατριάρχου Βέκκου το 1204 και Μιχαήλ Παλαιολόγου Αυτοκράτορος ».

Την επομένη ημέρα, Κυριακή  22 – 11- 2015, λειτουργήθηκα στον Ιερό Ναό του Πρωτάτου, με την παρουσία του Αγίου Πρώτου, Οσιοτάτου Λαυριωτάτου Μοναχού, Κυρού Παύλου. Ο Άγιος Πρώτος, με δέος κι αυτός, επιβεβαίωσε όλα τα προλεχθέντα. Ο καιρός που διάλεξε ο Πάνσοφος Θεός μας, να μας γνωρίσει τα νέα παλληκάρια του, είναι σημαδιακός. Τώρα, που πολλοί Ελληνόφωνες ψευτορθόδοξοι τρέχουν μαζί με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο προς τον Πάπα, την Πανθρησκεία και τον Οικουμενισμό, ο Θεός μας, για να μας στηρίξει στην Πίστη, μάς αποδεικνύει ότι το μεγαλείο της αμώμου ημών Πίστεως, βρίσκεται στην ομολογία της Ορθοδόξου ημών Πίστεως.

Δε μισούμε κανέναν απ’αυτούς που τρέχουν προς τον Πάπα. Ευχόμεθα να μετανοήσουν και να επιστρέψουν. Αμήν! Γένοιτο! Δόξα Τω Θεώ ημών!


                                                 Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
Παναγία Αρβανίτισσα
να σας ευλογούν.
Γέρων Νεκτάριος Μοναχός
Αγιορείτης



Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2015

Ο Άγιος Παΐσιος είναι και τώρα εδώ!

Ο Άγιος Παΐσιος είναι και τώρα εδώ!

Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης, πνευματικά πάντα ζωντανός και παρών στα εθνικά γεγονότα. Θα εκπλαγείτε διαβάζοντας το κείμενο που ακολουθεί, όμως θα πρέπει και να φρίξετε και για την αμετανοησία μας. Ευχαριστώ από καρδίας τον Άγιο Γέροντα από το ακριτικό νησί της πατρίδας μας, που μου απέστειλε το κείμενο.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΚΑΡΜΑΝΤΖΗ, ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΤΟΥ ΣΥΝΑΞΑΡΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΣΗΣ


Σταμάτης Κάρμαντζης
Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής 
Ενότητας Χίου (Βορείου Αιγαίου)

Γεννήθηκα στις Καρυές Χίου από το Γιώργο και την Καλλιόπη Κάρμαντζη. Είμαι το δεύτερο από τα επτά παιδιά της οικογένειας.
Αποφοίτησα από το εξατάξιο ιστορικό Γυμνάσιο Αρρένων Χίου το 1974.
Αξιωματικός Εμπορικού Ναυτικού μέχρι το 1978.
Εν συνεχεία, αποφοιτώντας από τη Σχολή Αξιωματικών Τεθωρακισμένων υπηρέτησα επί 28 μήνες ως Έφεδρος Ανθυπίλαρχος στον Ελληνικό Στρατό. Σήμερα έχοντας παρακολουθήσει όλα τα προβλεπόμενα στρατιωτικά σχολεία και ασκήσεις, κατέχω το βαθμό του Έφεδρου Ταγματάρχη.
Το 1981 κατόπιν εξετάσεων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης διορίζομαι ως πρώτος επιτυχών με βαθμό άριστα Δικαστικός Επιμελητής στο Πρωτοδικείο Χίου.
Είμαι πτυχιούχος με άριστα στην Βυζαντινή Μουσική (πενταετούς φοιτήσεως) του Εθνικού Ωδείου Αθηνών.
Το 1990 εκλέγομαι πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Ομηρούπολης.
Το 1994 εκλέγομαι Νομαρχιακός Σύμβουλος Νομού Χίου.
Το 1998 επανεκλέγομαι Νομαρχιακός Σύμβουλος, εκ των δύο πρώτων του Νομού Χίου.
Παντρεμένος με την Άννα Μπίζα, συνταξιούχο Προϊσταμένη της Υγειονομικής Μονάδος του Ι.Κ.Α. Χίου. Έχουμε δύο παιδιά, την Καλλιόπη, Δικηγόρο και το Γιώργο, Πτυχιούχο Πολιτικό Μηχανικό.Οι δραστηριότητες και οι επιτυχίες του κ. Κάρμαντζη συνεχίζονται, και από την 1η Σεπτεμβρίου 2015, υπηρετεί ως εκλεγμένος Αντιπεριφερειάρχης Χίου τη Χίο, τα Ψαρά και τις Οινούσες.



Ανακοίνωση: Στις 22:00 θα αναρτήσουμε το αποκαλυπτικό και συγκλονιστικό κείμενο του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου. Να το διαβάσουμε.



Τρίτη, 17 Νοεμβρίου 2015

Οι Αρβανίτες και η Παναγιά τους (Εμφάνιση Παναγίας Αρβανιτίσσης στο Αλβανικό μέτωπο)


ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΣΣΗΣ 
ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ 
ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΑΧΗ 
ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

Οι Αρβανίτες και η Παναγιά τους
Της Θεοπούλας Παναγιώτου

Οι εμφανίσεις της Παναγίας της Αρβανίτισσας σε όλη την Ελλάδα και τα θαύματα σε πιστούς συνιστούν μία όμορφη άσκηση πίεσης προς τον καλοσυνάτο Ιεράρχη της ακριτικής Χίου να προχωρήσει τάχιστα στην ανακήρυξη σε πανελλαδικό προσκύνημα ναού στο χωριό Καρυές, όπου και πρωτοεμφανίστηκε.

Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

Μαρτυρίες Παναγίας Αρβανιτίσσης - Επιστολές λαϊκών προς Πάτερ Νεκτάριο (ΜΕΡΟΣ 1ο)

Το συναξάρι της Παναγίας της Αρβανιτίσσης που προηγήθηκε, οι επιστολές της Παναγίας της Αρβανιτίσσης που ακολουθούν τις επόμενες ημέρες και η εμφάνιση της Παναγίας της Αρβανιτίσσης στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο δεν έχει ευλογία από το Γέροντα Νεκτάριο να διακινηθούν για εμπορικούς λόγους.

Ακολουθούν μερικές από τις επιστολές με εμφανίσεις της Παναγίας της Αρβανιτίσσης 
Καλοκαίρι 2006
Γέροντα Νεκτάριε Ευλογείτε,

Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2015

Συναξάρι της Παναγίας Αρβανίτισσας της Χίου

συγγραφέν υπό Σταματίου Καρμαντζή της Χίου


Η περιοχή αυτή βρίσκεται στο Β. Δ. μέρος των Καρυών. Ξεκινά από τις παρυφές του Πηγάνιου Όρους και είναι τοπωνύμιο της ευρύτερης περιοχής « Κοχλιάς ». Η περιοχή συνορεύει Β. Α. με το Όρος Αίπος και Δυτικά με το Προβάτειον Όρος.

Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

ΣΧΟΛΙΟ ΟΣΙΩΤΑΤΟΥ ΛΑΥΡΙΩΤΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΣΑΒΒΑ ΠΕΡΙ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΧΗΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ, Κ. Κ. ΙΩΣΗΦ ΧΑΡΚΙΟΛΑΚΗ

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, Η ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΚΕΡΑΙΗ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΙ ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ



Ἀγαπητέ καί σεβαστέ μου Γέροντα Νεκτάριε,
μέ ἐνημέρωσαν σχετικά μέ τήν εὔλογη ἀντίδρασή σας σέ γραφόμενα τοῦ Ἐπισκόπου κ. Ἰωσήφ Χαρκιολάκη, τά ὁποῖα παραποιοῦν ἱστορικά καί ἐθνικά δεδομένα ἀναφορικά μέ τήν προέλευση τῶν Ἀρβανιτῶν, καί μάλιστα μέ βαρεῖς χαρακτηρισμούς. Γνωρίζω ὅτι ἔχετε ἀσχοληθεῖ ἐπί σειρά ἐτῶν καί ἐπισταμένως μέ τήν ἱστορία καί πορεία τῶν Ἀρβανιτῶν, γιά τήν ἀποκάλυψη καί ἀποκατάσταση τῆς ἀλήθειας.
Ὄντως, εἶναι πολύ σπουδαῖο πρᾶγμα γιά ἐμᾶς τούς Ἕλληνες νά διαφυλάττουμε ἐν πρώτοις ἀμόλυντη τήν Ὀρθόδοξη Πίστη μας καί ἐν συνεχείᾳ, νά γνωρίζουμε τήν ἱστορία μας καί νά τήν διαφυλάττουμε ἀκέραια, μαζί μέ ὅλα τά ἐθνικά μας ἀγαθά μέ τά ὁποῖα μᾶς προίκισε ὁ Κύριος καί γιά τά ὁποῖα σημειωτέον ἔχυσαν τό αἷμα τους Ἅγιοι καί Ἥρωες! Καλούμαστε κάθε στιγμή νά ἀποδεικνυόμαστε ἀντάξιοι κληρονόμοι καί διαχειριστές τους.
Ὡς γνωστόν, ὅταν παραποιεῖται ἡ ἱστορία ἑνός ἔθνους, χάνεται ἡ ἐθνική του ταυτότητα καί ἀσφάλεια καί μετατρέπεται ἐπικίνδυνα σέ εὔκολη λεία ἐπίβουλων ἐχθρῶν.   Εἰδικά σέ καιρούς χαλεπούς ὅπως αὐτοί πού διανύουμε, ὅπου ἡ Ὀρθόδοξη Πίστη μας καί ἡ Ἐθνική μας κυριαρχία κινδυνεύουν πανταχόθεν καί βάλλονται ἀπό τήν Νέα Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων τοῦ Ἀντιχρίστου καί τῶν ὀργάνων της. Ἔχουμε, λοιπόν, ἕναν λόγο παραπάνω ὥστε νά εἴμαστε προσεχτικοί, συνετοί καί ἄγρυπνοι φρουροί τους.
Ἀγαπητέ Γέροντα Νεκάριε, σᾶς συγχαίρω γιά τόν ζῆλο καί τήν μαχητικότητά σας, τόσο στά πνευματικά, ὅσο καί στά ἐθνικά μας θέματα. Συνεχίστε μέ τήν ἴδια ζέση καί ἀγάπη πρός τούς Χριστιανούς καί τούς Ἕλληνες καί θά εἴμαστε στό πλευρό σας.

Μετά τιμῆς καί σεβασμοῦ,
Γέρων Σάββας Λαυριώτης




Γέρων Σάββας Λαυριώτης: Γιατί ἀρνοῦμαι νά παραλάβω τήν νέα ἠλεκτρονική «κάρτα τοῦ πολίτη»

Γιατί ἀρνοῦμαι νά παραλάβω τήν νέα
ἠλεκτρονική «κάρτα τοῦ πολίτη»,
Γέρων Σάββας Λαυριώτης


Ἕνα ἀπό τά σημαντικά θέματα πού προβληματίζει καί ἀπασχολεῖ σήμερα τούς συνειδητούς Ὀρθοδόξους Χριστιανούς εἶναι ἡ παραλαβή τῆς περιβόητης Κάρτας τοῦ Πολίτη. Κατά καιρούς ἔχουν εἰπωθεῖ πολλά διά τήν ΚτΠ, ἄν ἐμεῖς οἱ Χριστιανοί θά πρέπει νά τήν δεχθοῦμε ἤ ὄχι, καί οἱ γνῶμες διχάζονται ὅταν τίθεται τό ἐρώτημα: εἶναι ἡ ΚτΠ ἄρνηση Χριστοῦ ἤ ὄχι; 

 

Δυστυχῶς σήμερα ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία δέν παίρνει ξεκάθαρη θέση (ὅπως εἴχε πράξει τό ἔτος 1997, πού ἡ Ἔκκλησία τῆς Ἐλλάδος καί ἡ Ἐκκλησία τῆς Κρήτης, ἀλλά καί τό Ἅγιον Ὄρος καί τά ἱερά Μετέωρα ἔλεγαν «ΟΧΙ» στή παραλαβή ταυτότητος μέ τόν δυσώνυμο ἀριθμό 666), ἄν θά πρέπει οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί  νά δεχθοῦν τήν ΚτΠ καί φυσικά νά αἰτιολογήσουν τόν λόγο γιατί. Πολλοί λένε πώς δέν πρέπει νά τήν δεχθοῦμε, ἀλλά γιά λόγους ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου, γιά τήν τυχόν παραβίαση τῶν προσωπικῶν μας δεδομένων, γιά καταστρατήγηση τῆς προσωπικῆς μας ζωῆς, ἀκόμα καί γιά παραβίαση τῆς θρησκευτικῆς μας συνειδήσεως δευτερευόντως.
 
Κανείς ὅμως δέν λέει ξεκάθαρα τό ἄν ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη: εἶναι ἤ δέν εἶναι ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ.
 
Ἀκούσαμε ἀπό ἔγκριτους θεολόγους, νά μᾶς λένε πώς «μόνο ἄν μοῦ ποῦν νά ἀρνηθῶ τόν Χριστό, τότε δέν θά τήν πάρω. Τώρα κανείς δέν σέ ὑποχρεώνει νά ἀρνηθεῖς τόν Χριστό, εἶναι ἁπλά ἕνα δημόσιο ἔγγραφο. Τά τοῦ Καισαρός τῷ Καίσαρι καί τά τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ».
 
Ἡ κάρτα τοῦ πολίτη εἶναι ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα τήν ὁποία ὁ Ἑλληνικός λαός ἀρνήθηκε παλαιότερα νά λάβη γιά λόγους ὁμολογίας πίστεως καί θρησκευτικῆς συνειδήσεως. Στήν ἐν λόγῳ  κάρτα θά ἐνσωματωθοῦν τά: ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, ἀριθμός διαβατηρίου, δίπλωμα ὁδήγησης, ὁ ἐργασιακός ἠλεκτρονικός φάκελος καί ὅ,τι ἄλλο ἀφορᾶ τόν πολίτη.
 
Τό ἐνσωματωμένο μικροτσίπ πού θά ὑπάρχῃ στήν κάρτα αὐτή, μέ τίς δυνατότητες τῆς σύχρονης τεχνολογίας θά ἐπιτρέπη τόν ἔλεγχο καί τήν παρακολούθηση τῶν πολιτῶν-κατόχων καί φυσικά μέσῳ αὐτοῦ τά δεδομένα θά διαβιβάζονται στό ὑπερκομπιοῦτερ τῶν Βρυξελλῶν, στό ὁποῖο συγκεντρώνονται συνεχῶς τά δεδομένα ὅλων τῶν ἀνθρώπων τοῦ πλανήτη. Σημειωτέον, ὅτι ὁ ὑπερυπολογιστής τῶν Βρυξελλῶν αὐτο-ὀνομάζεται BEAST (πού σημαίνει: ΘΗΡΙΟ), ἀπό τά ἀρχικά του: BrusselsEconomic Acount Surveillance Terminal (πού σημαίνουν: τερματικό λογισμικῆς και οἰκονομικῆς παρακολούθησης τῶν Βρυξελλῶν).
 

Τό μικροτσίπ μέ τόν ἀριθμό 666 ὁ ὁποῖος θά ὑπάρχει στήν κάρτα αὐτή, ὅπως βεβαιώνουν ὅχι μόνον οἱ εἰδικοί, ἀλλά ὅπως ἔχουν παραδεχθεῖ καί πολλοί πολιτικοί (καί ἐδῶ θά πρέπει νά σταματήσουν κάποιοι ρασοφόροι νά ἀμφισβητοῦν τήν ὕπαρξη τοῦ δυσωνύμου ἀριθμοῦ, ἤ ὅτι μπορεῖ νά τόν βάλουν ἀργότερα, διότι αὐτό εἶναι καθαρή παραπληροφόρηση στήν καλύτερη περίπτωση), θά φανερώνει τήν πλήρη ὑποτέλεια ὅσων λάβουν τήν κάρτα αὐτή στήν Παγκόσμια Κυβέρνηση τοῦ ψευδομεσσία Ἀντιχρίστου. Τό ἑπόμενο στάδιο καί τελευταῖο θά εἶναι ἡ ἐμφύτευση τοῦ μικροτσίπ στό χέρι ἤ στό μέτωπο, ὅπως προφητεύει ἀλάνθαστα ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος στήν Ἀποκάλυψη. Μάλιστα, αὐτό ἤδη ἄρχισε νά ἐφαρμόζεται σέ ξένα κράτη τά τελευταῖα χρόνια. Βέβαια, ἡ διαφορά εἶναι πολύ μικρή στό  νά κρατᾶς τό μικροτσίπ στό χέρι, ἤ στό νά ἐμφυτευθεῖ σέ αὐτό ἤ στό μέτωπο, διότι καί στίς δύο περιπτώσεις ἀποτελεῖ τήν προσωπική μας ταυτότητα! Πιθανόν, ἡ μικρή διαφορά νά συνίσταται ὅτι μέ τήν κάρτα ὑπάρχει ἡ δυνατότητα κάποιος νά μετανοήση, ὅμως, στήν περίπτωση παραλαβῆς της, πρέπει νά λάβουμε σοβαρά ὑπόψιν μας ὅτι ὁ Κύριος μπορεῖ νά τραβήξει τήν Χάρη Του.
 
Γιατί ὅμως ὀφείλω ὡς Ὀρθόδοξος Χριστιανός νά ἀρνηθῶ τήν παραλαβή τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη βάσει τῆς Ἁγίας Γραφῆς ;
 
Ὁ πανάγαθος Θεός ἀπό ἀγάπη πρός τόν ἄνθρωπο ἀπεκάλυψε τά ὅσα πρόκειται νά συμβοῦν στίς ἔσχατες ἡμέρες γιά τό θέμα αὐτό, γιά νά μᾶς προφυλάξει, ὥστε νά μήν πλανηθοῦμε καί ὑποκύψουμε στό ἀπαίσιο χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου. Εἶναι μάλιστα τόσο σαφής, τόσο κρυστάλινη καί διαυγής ἡ προφητεία τῆς Ἀποκαλύψεως γιά τό ἐκβιαστικό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου τό ὁποῖο θά δεχθῇ ἡ ἀπιστοῦσα ἀνθρωπότης, ὥστε δέν χωράει ἡ παραμικρή ἀμφιβολία γιά ὅσα μᾶς παραγγέλει.
 
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Θεολόγος μᾶς παραγγέλει στό ΙΓ΄ κεφάλαιο τῆς Ἀποκαλύψεως ὅτι ὁ Ἀντίχριστος θά ἀναγκάση πάντας, δηλαδή ὅλους τούς ἀνθρώπους, ἐκτός ὅσων τά ὀνόματα εἶναι γεγραμμένα στό Βιβλίο τῆς Ζωῆς (ΙΓ΄, 8) νά λάβουν χάραγμα στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο, ὥστε νά μήν μπορεῖ κανείς νά ἀγοράζῃ ἤ νά πουλᾷ, παρά μόνον ὅσοι ἔχουν λάβει τό χάραγμα, τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου ἤ τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματος του, δηλαδή τό 666.
 
Ἡ φοβερή αὐτή προφητεία μᾶς προειδοποιεῖ καί μᾶς ἐπεξηγεῖ ὅτι χάραγμα, ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου καί ἀριθμός 666 εἶναι ἰσοδύναμα (Ἀποκ. ΙΓ΄, 17), δηλαδή ἐξ ἴσου κολάζουν τόν ἄνθρωπο καί ἑπομένως εἶναι ἀπηγορευμένα γιά τόν Χριστιανό.
 
Πολλοί Χριστιανοί ἔχοντας στρέψει ὅλη τους τήν προσοχή στό τελικό χάραγμα στό χέρι ἤ στό μέτωπο, δέν ἀντελήφθησαν καί δέν πῆραν ἴσως στά σοβαρά τήν ἀλήθεια αὐτή τῆς Ἁγίας Γραφῆς, ὅτι ὁ ἀριθμός 666 ἀποτελεῖ χάραγμα ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου στό χέρι ἤ στό μέτωπο, καί ὅτι εἶναι ἄρνηση τοῦ Βαπτίσμτος, κατά τόν Ἄγιο Παΐσιο τόν Ἁγιορείτη. Ἐπίσης, δέν λάβαμε ὅλοι στά σοβαρά ὅτι ὁ ἀγώνας μας πρέπει νά στραφεῖ αὐτή τήν στιγμή ἐναντίον τοῦ ἀριθμοῦ τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου 666 καί νά ἐξέλθουμε μέ τήν χάριν τοῦ Θεοῦ νικητές, διότι μόνον ὅσοι ἐξέλθουν νικητές ἀπό τόν ἀγώνα θά στεφανωθοῦν ἀπό τόν Θεό (Ἀποκ. ΙΕ’, 1-3).
 
Ὁ Ἀντίχριστος βέβαια, δέν ἦλθε αὐτοπροσώπως ἀκόμη, ἀλλά τό μυστήριον τῆς ἀνομίας ἤδη ἐνεργεῖται διά τοῦ  ἀπαίσιου ἀριθμοῦ 666 καί τῶν ὀργάνων του (ἰλλουμινάτι, μασωνία, τά ἀνώτατα κλιμάκια τῶν κυβερνήσεων τῶν κρατῶν παγκοσμίως, μέχρι καί ἐκκλησιαστικῶν ταγῶν), τά ὁποῖα θά προχωρήσουν ἐκ μέρους του στό σφράγισμα πρῶτα διά τῆς κάρτας καί τελικῶς στά σώματα τῶν ἀνθρώπων.
 
Τό ὅτι οἱ σκοτεινές δυνάμεις πού βρίσκονται στήν ὑπηρεσία τοῦ Θηρίου καί προλειαίνουν τόν δρόμο γιά τόν ἐρχομό του, προσπαθοῦν νά ἐπιβάλλουν τόν ἀριθμό 666 παντοῦ, ὥστε διά τοῦ ἐθισμοῦ νά τόν δεχθοῦν οἱ ἄνθρωποι, εἶναι πέραν κάθε ἀμφισβητήσεως. Στήν ἀρχή ἐχάραξαν τά προϊόντα, ἔπειτα τά ζῶα, καί σήμερα προχωροῦν θρασύτατα καί ἐκβιαστικά νά χαράξουν τόν ἄνθρωπο, εἴς ἔνδειξιν ὅτι αὐτός ἀνήκει ὀλοκληρωτικά ψυχῇ τε καί σώματι στόν Ἀντίχριστο.
 
Καί ἐνῶ στά συστήματα πληροφορικῆς θά μποροῦσαν νά χρησιμοποιήσουν ἕναν ὁποιονδήποτε ἀριθμό γιά νά λειτουργήσουν καί νά διασυνδέονται διακυβερνητικά καί παγκόσμια, ἐν τούτοις οἱ ἄνθρωποι τῆς Νέας Ἐποχῆς ἐπέλεξαν τόν ἀπηγορευμένο ἀριθμό γιά τούς Χριστιανούς, τό 666. Μάλιστα, ὅσοι ἄντιδροῦμε στό 666, μᾶς ἀποκαλοῦν εἰρωνευόμενοι: «παράξενους ἀνθρώπους», «γραφικούς», «κολλημένους», «Ταλιμπάν» κ.λ.π.. Ὑπάρχει ὅμως, δυστυχῶς, καί μία μερίδα Χριστιανῶν, οἱ ὁποῖοι λόγῳ τοῦ ὅτι συμπορεύονται μέ τόν Οἰκουμενισμό καί τή Νέα Ἐποχή πού ἐξυπηρετοῦν τόν ἐρχομό τοῦ Ἀντιχρίστου, καί θεωροῦνται «ἀνοικτά μυαλά», μᾶς ἀποκαλοῦν ἀπό τήν πλευρά τους ἐπίσης: «παλιοημερολογίτες», «φανατικούς», «στενόμυαλους», ἀκόμα καί «πλανεμένους». Ὑπάρχει καί μία τρίτη μερίδα Χριστιανῶν, πού δέν θέλουν νά χάσουν τό βόλεμά τους καί νά θυσιάσουν κάτι, ὁπότε ἀντιμετωπίζουν μέ χλιαρότητα τό θέμα.
 
Ἔχουμε ὅμως, καί ἐμεῖς δικαίωμα νά ἐρωτήσουμε τούς συνοδοιπόρους αὐτούς τοῦ Ἀντιχρίστου: Ποιοί εἶναι οἱ «παράξενοι καί κολλημένοι», ἐμεῖς πού ἀρνούμαστε ἕνα συγκεκριμένο ἀριθμό, ἀπηγορευμένο ἀπό τήν Ἀποκάλυψη, δηλαδή τό 666, ἤ οἱ Νεοεποχίτες οἱ ὁποῖοι ἀπορρίπτουν τούς ὑπόλοιπους 999 τριψήφιους συνδυασμούς ἀριθμῶν καί μᾶς ἐπιβάλλουν ἐτσιθελικά τόν 666, παραβιάζοντας τήν θρησκευτική μας συνείδηση;
 
Ἐμεῖς, ὡς ἐλεύθεροι ἄνθρωποι, προσπαθοῦμε μέ τή συλλογή ὑπογραφῶν καί μέ κάθε νόμιμη διαμαρτυρία νά ὑπενθυμίσουμε στήν πολιτεία νά σεβασθῇ τά συνταγματικῶς κατοχυρωμένα δικαιώματα τῆς προσωπικῆς μας ζωῆς καί ἐλευθερίας, καί κυρίως τῆς θρησκευτικῆς μας συνείδησης. Ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί, ἀρνούμαστε νά παραλάβουμε τήν ἠλεκτρονική κάρτα πολίτη, ὄχι μόνον γιά τούς παραπάνω λόγους, ἀλλά κυρίως διότι ἡ ἠλεκτρονική αὐτή ταυτότητα περιέχει τόν δυνώνυμο ἀριθμό τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου. Γιά λόγους ΠίστεωςΔιότι ἡ ἀποδοχή τοῦ 666 πού σύμφωνα μέ τήν ἀποκάλυψη εἶναι ἀριθμός - σύμβολο τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀντιχρίστου καί χάραγμα ἰσοδύναμο τοῦ χαράγματος τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ, ἀποτελεῖ ἐνυπόγραφη προδοσία τοῦ Χριστοῦ.
 
Διότι τό 666 εἶναι καθιερωμένο σύμβολο-ἔμβλημα τῶν σκοτεινῶν δυνάμεων, τῶν ἀντιχρίστων ὀργάνων καί ὀργανώσεων, τῶν σατανιστῶν, εἶναι φορέας ἐν δυνάμει ὅλης τῆς ἀντίχριστης φιλοσοφίας καί ἐκφράζει τήν ἀποστασία ἀπό τόν Χριστό. Πῶς λοιπόν, θά ἔχω τόν Χριστό στόν ὦμο καί τόν διάβολο στήν τσέπη μου;
 
Ἡ Ἀποκάλυψις προειδοποιεῖ μέ τιμωρία αἰωνίου βασανισμοῦ ὅσων τολμήσουν νά λάβουν τό χάραγμα, τό ὄνομα ἤ τόν ἀριθμό τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. Διά τοῦτο οἱ τρισόλβιοι Ἅγιοι Πατέρες μᾶς προειδοποιοῦν καί μᾶς ἐπεξηγοῦν ὅτι οἱ ἄνθρωποι θάβαστάζουν, θά κρατοῦν δηλαδή τήν σφραγίδα τοῦ Ἀντιχρίστου 666, προτοῦ αὐτός ἐμφανισθεῖ (Ἅγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων, Ἅγιος Ἐφραίμ ὁ Σύρος).
 
Κατά τόν Ἅγιο Ἱππόλυτοἡ χρησιμοποίηση τοῦ ἀριθμοῦ 666 ἰσοδυναμεῖ μέ ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ καί τοῦ Βαπτίσματος (PG 10, 923-33).
 
Οἱ Ἅγιοι  Ἀνδρέας καί Ἀρέθας Καισαρείας, μιλώντας περί τῶν ἐρχάτων χρόνων μᾶς προφητεύουν ἀνατριχιαστικά τίς σημερινές σατανικές ἠλεκτρονικές κάρτες μέ τό 666, ἰδιαίτερα τήν ὑποχρεωτική γιά ὅλους κάρτα τοῦ πολίτη, ἡ ὁποία θά φέρη καί τήν φωτογραφία τοῦ κατόχου.
 
Εἰδικότερα, τό χάραγμα 666 οἱ προαναφερθέντες Ἅγιοι Πατέρες, τό ὀνομάζουν «ψῆφον» (PG 106, 340). Δηλαδή, μᾶς προειδοποιοῦν ὅτι ὁ σατανᾶς θά δώση στούς ἀνθρώπους τῶν ἐσχάτων χρόνων «ψῆφον ἐντριβῆ». Ψῆφος σημαίνει μικρό πλακίδιο (σάν τραπουλόχαρτο), μέ τό ὁποῖο ἐψήφιζαν τήν ἐποχή ἐκείνη οἱ ἄνθρωποι, ἀναγράφοντας ἐπάνω σέ αὐτό τό ὄνομα τῆς ἀρεσκείας των. Ἡ λέξις ἐντριβῆς-τοῦ ἐντριβοῦς σημαίνει πλακίδιο σάν τραπουλόχαρτο καθημερινῆς χρήσεως, ὅπως ἀκριβῶς εἶναι οἱ σημερινές σατανικές ἠλεκτρονικές κάρτες  μέ τό 666 καί ὅπως θά εἶναι σέ λίγο ἡ ἠλεκτρονική κάρτα τοῦ πολίτη.
 
Ὁ νεοκαταταγής Ἅγιος Παΐσιος, ἔσπευσε νά γράψει χειρόγραφα γιά τήν καινούργια ἠλεκτρονική ταυτότητα τό 1987, ἔτσι ὥστε νά μήν μπορεῖ κάποιος νά παραποιήση τά γραφόμενά του, τά ὁποῖα συμφωνοῦν ἀπόλυτα μέ τούς παραπάνω Ἀγίους, καί ἀποτρέπει τήν παραλαβή τῆς κάρτας ὡς πτώση ἀπό τήν πίστη μας.
 
Στό κατά Ἰωάννη Εὐαγγέλιο στό Γ’ κεφάλαιο,  ὁ Κύριος μᾶς ἀναφέρει ὅτι «τά ἴδια πρόβατα καλεῖ κατ’  ὄνομα, καί ἐξάγει αὐτά. Καί τά πρόβατα αὐτῷ ἀκολουθεῖ, ὅτι οἴδασι τήν φωνήν αὐτοῦ. Ἀλλοτρίῳ δέ οὐ μή ἀκολουθήσουσιν, ἀλλά φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τήν φωνήν». Τό μεγαλύτερο ἀγαθό πού χάρισε στόν ἄνθρωπο ὁ Θεός εἶναι τό αὐτεξούσιο. Αὐτό τό αὐτεξούσιο τώρα, θέλει ὁ ἀντίχριστος νά τοῦ τό παραδώσουμε ἐτσιθελικά, ἐκβιάζοντάς μας μέ τήν στέρηση τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν, ἄν δέν πάρουμε αὐτήν τήν κάρτα τοῦ πολίτη μέ τό 666, πού μᾶς μετατρέπει σέ ἕναν ἀπρόσωπο ἀριθμό,  χάνοντας τό κατ’ εἰκόνα καί ἀδυνατώντας νά φθάσουμε τό καθ’ ὁμοίωσιν. Καί ἐνῶ ὁ Κύριος φωνάζει τά πρόβατά του κατ’ ὅνομα, τό ὄνομα πού δίνεται σέ κάθε πιστό τήν ἡμέρα τῆς βαπτίσεώς του, πού συντάσσεται μέ τόν Χριστό καί ἀποτάσσεται τόν Σατανά, ἀντ’ αὐτοῦ, ὁ Ἀντίχριστος θέλει νά μᾶς δώσει ἕναν ἰσόβιο ἀριθμό, ὁ ὁποῖος μᾶς ἀποτάσσει ἀπό τόν Χριστό καί μᾶς συντάσσει στό κράτος του, καί τελικά μετά θάνατον στήν αἰώνιο κόλαση.
 
Ἀπό τά παραπάνω ἁγιογραφικά καί ἁγιοπατερικά ἐπιχειρήματα γίνεται σαφές ὅτι ὁ ἀριθμός 666 τοῦ Ἀντιχρίστου εἶναι ἀσυμβίβαστος μέ τήν χριστιανική μας ἰδιότητα καί ὅτι ἡ παραλαβή τῆς ἠλεκτρονικής κάρτας τοῦ πολίτου ἀποτελεῖ ἄρνηση τοῦ Χριστοῦ. Ἔφθασε ἡ ὥρα νά δοκιμασθῆ ἡ πίστη μας στήν πρόνοια τοῦ Θεοῦ. Ἡ περίοδος τοῦ ἀκίνδυνου Χριστιανισμοῦ πέρασε. Ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανός δέν ἐπιτρέπεται νά κρατᾶ στό ἕνα χέρι τόν Τίμιο Σταυρό τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ καί στό ἄλλο τόν ἀπαίσιο ἀριθμό 666 τοῦ Ἀντιχρίστου. Κανείς δέν μπορεῖ νά δουλεύει σέ δύο Κυρίους,  «Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει. οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ» (Ματθ. ΣΤ΄, 24).
 
Ἀν ἔλεγαν στούς Χριστιανούς τῶν πρώτων αἰώνων, πώς στίς ταυτότητές τους θά ὑπάρχει τό ὄνομα τοῦ Ἀντιχρίστου, ἀλλά δέν θά χρειαζόταν νά ἀρνηθοῦν τόν Χριστό, ποιά νομίζεται πώς θά ἦταν ἡ ἀπάντησή τους; Φυσικά καί θά ἐχλεύαζαν τήν δική μας «διάπυρο πρός τόν Θεόν πίστη καί ἀγάπη», αὐτοί πού ἔδωσαν καί τήν ζωή τους γιά τόν Χριστό, ἐνῶ ἐμεῖς σκεφτόμαστε τά σπιτάκια μας, τούς μισθούς καί τίς συντάξεις καί δέν θέλουμε νά πάθουμε κάτι γιά τόν Χριστό. Γιά θάνατο μάλιστα οὔτε λόγος. Σήμερα δυστυχῶς ἐπικρατεῖ τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς τήν κάρτα, καί ὄχι τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς Χριστό ἀλλά μέ τήν κάρτα. Τό θέμα γιά ἐμᾶς τούς Χριστιανούς εἶναι τό πῶς θά πεθάνουμε γιά τόν Χριστό, καί ὄχι τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς Χριστό, ἀρνούμενοι μάλιστα Αὐτόν. Ἡ ἐρώτηση πού τίθεται ἀπό τούς περισσοτέρους Χριστιανούς, καί μάλιστα ἀπό «πνευματικούς πατέρες», δηλαδή τό πῶς θά ζήσουμε χωρίς τήν κάρτα, τί θά φᾶμε, πῶς θά δουλέψουμε, πῶς θά πληρωθοῦμε, πῶς θά θρέψουμε τά παιδιά μας κ.λ.π., ἀπαντᾶται ἀπό τούς Ἅγιους Μάρτυρες καί Ὁμολογητές τῆς Πίστεώς μας. Ὅταν τούς ζητήθηκε νά διαλέξουν ἀνάμεσα στό νά πεθάνουν διά τόν Χριστόν ἡ νά Τόν ἀρνηθοῦν, ἐπέλεξαν τόν προσωρινό θάνατο, καί ἔτσι ἐκληρονόμησαν τήν αἰώνιον ζωήν, καί μάλιστα τιμῶνται ἀπό ὅλους ἐμᾶς ἀνά τούς αἰῶνας. Μήπως λοιπόν, ἦρθε ὁ καιρός καί γιά ἐμᾶς νά τούς μιμηθοῦμε;  Μήπως ὁ καιρός τοῦ μαρτυρίου καί τῆς ἐν Χριστῷ ὁμολογίας ἔφθασε;
 
Ἀς προσευχόμαστε στόν Κύριο καί Σωτῆρα Χριστό, νά μᾶς ἐνδυναμώση καί νά μὰς ἐνισχύση, νά μείνουμε πιστοί μέ τήν Χάρη Του στό ἱερό Εὐαγγέλιο, νά μήν ὑποκύψουμε ἀπό δειλία, ὀλιγοπιστία ἤ φιλοτομαρισμό στήν στέρηση τῶν ὑλικῶν ἀγαθῶν, προκειμένου νά δεχθοῦμε τήν κάρτα τοῦ πολίτη μέ τόν ἀριθμό-χάραγμα 666, καί νά γίνουμε σημαδεμένοι τοῦ Ἀντιχρίστου καί διαγεγραμμένοι ἀπό τό Βιβλίο τῆς Ζωῆς.
  
Γέρων Σάββας Λαυριώτης

Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2015

«Σημείον» εξ ουρανού;

Ένα σχίσμα θα καταστρέψει το ορατό (λογικό) Σύμπαν; +

   «Και προσελθόντες οι Φαρισαίοι και Σαδδουκαίοι, πειράζοντες,επηρώτησαν αυτόν σημείον εκ του ουρανού επιδείξαι αυτοίς». (Ματθ. 16:1)
     Παρά τα πάμπολλα θαύματα που έκανε ο Κύριος Ιησούς, τα οποία βεβαίωναν την αλήθεια των λόγων του, οι Ιουδαίοι ζητούσαν και «σημάδι εξ ουρανού» για να πιστεύσουν. Αυτό όμως ήταν τρανή απόδειξη της υποκρισίας τους: «υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι»; (Ματθ. 16:3)Ρίχνοντας μια ματιά στον ουρανό βλέπομε τι καιρό θα κάνει το υπόλοιπο της ημέρας, και δεν μπορούμε βλέποντας τα θαυμαστά έργα του Κυρίου να τον αναγνωρίσομε σαν τον μόνο αληθινό Μεσσία;
      Αν και δεν ήθελε επιδείξεις ο Κύριος και είπε ότι δεν θα δοθεί στην γενιά εκείνη το φανταχτερό σημάδι που ζητούσε, η «φύση συνεκλονείτο» κατά τη Σταύρωση και ο ήλιος κρύφθηκε για 3 ώρες, κάνοντας νύχτα το μεσημέρι:«Από δε έκτης ώρας (12 το μεσημέρι) σκότος εγένετο επί πάσαν την γην έως ώρας ενάτης (3 το απόγευμα)»(Ματθ. 27:45)
      Στους Χριστιανούς, αυτούς που ενώθηκαν με τον Χριστό διά των Μυστηρίων της Εκκλησίας, και που αγωνίζονται να τηρούν τις εντολές Του, ανοίγεται ο νους τους στην κατανόηση των συμβαινόντων τόσο στον πνευματικό κόσμο όσο και στον υλικό. Ανοίγεται η πνευματική θύρα, για την οποία ο άγιος Ιωάννης ο Θεολόγος λέει «και ιδού θύρα ανεωγμένη εν τω ουρανώ», διά της οποίας ο ίδιος ανέβηκε στον πνευματικό ουρανό, για να μας φανερώσει όσα πρόκειται να συμβούν στο μέλλον: «ανάβα ώδε και δείξω σοι α δει γενέσθαι μετά ταύτα». (Αποκ. 4:1)
     Θύρα όλων των χαρισμάτων είναι ο Ιησούς Χριστός: «Εγώ είμι η θύρα. Δι'εμού εάν τις εισέλθη, σωθήσεται, και εισελεύσεται και εξελεύσεται, και νομήν ευρήσει»(Ιω. 10:9). Κάθε πιστός έχει στη διάθεσή του την ευαγγελική διδασκαλία και μπορεί να κατανοήσει, ανάλογα και με την καθαρότητα του νου του, τη σημασία που έχουν από πνευματική άποψη όσα συμβαίνουν γύρω του. Τα προφητικά λόγια της Αγίας Γραφής και πολλών ακόμη αγίων της Εκκλησίας μάς κρατούν στο σωστό δρόμο, για να μην πλανηθούμε από τυχόν λανθασμένες εκτιμήσεις. (Κάτι που δεν είναι ασυνήθιστο σε όσους αγωνίζονται ακόμη με τα πάθη τους).
     Από τη διδασκαλία του Κυρίου, που κατέγραψαν οι 4 ευαγγελιστές, αντιλαμβανόμαστε ότι ο υλικός (ή αισθητός) κόσμος δημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε να επιτρέπει την κατανόηση του πνευματικού (ή ουράνιου ή νοητού) κόσμου, στον οποίο ζει και η ψυχή μας. Δηλ. τα πνευματικά (απο)τυπώνονται στα υλικά, όπως ο ίδιος ο Κύριος Ιησούς Χριστός βεβαίωσε χρησιμοποιώντας παραβολές στην διδασκαλία του, όπου η ζύμη, το αλάτι, η άμπελος, η συκή, η καλή γη, τα αγκάθια κλπ έχουν πνευματικό νόημα.
    «Ο τον φαινόμενον (υλικό) κόσμον νοών, θεωρεί τον νοούμενον(πνευματικό)»λέει και ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής. Και παρατηρεί την πλοκή των δύο κόσμων: ...«Και νοείεν μεν τω νοητώ τον αισθητόν (ή υλικό), ...εν δε τω αισθητώ τον νοητόν (ή πνευματικό)». (Προς Θαλάσσιον ερ. 47η).
   Αλλά και κατά τον απόστολο Παύλο αυτά που συμβαίνουν στον αόρατο πνευματικό κόσμο στον οποίο ζουν οι ψυχές μας, «τοις ποιήμασι νοούμενα καθοράται»δηλαδή κατανοούνται διά των ορατών δημιουργημάτων. Και αυτό συμβαίνει από την αρχή της Δημιουργίας, από κτίσεως κόσμου. Και διά των δημιουργημάτων δηλώνεται η δύναμη του Θεού και η αγιότητα, ώστε και όσοι δεν γνωρίζουν τις άγιες Γραφές να είναι αναπολόγητοι. (βλ. Ρωμ. 1:20).
    Επειδή λοιπόν δεν έγινε στη τύχη η Δημιουργία, και επειδή ο Θεός παρακολουθεί την προαίρεσή μας και μας διορθώνει όταν χρειάζεται, πρέπει να παρατηρούμε τα «σημεία των καιρών»  «Όποιος αγαπά την Αλήθεια πρέπει όχι μόνο να λαμβάνει υπ’ όψιν του τα σημεία των καιρών, αλλά επίσης να ακολουθεί τις παρατηρήσεις αυτές, μέχρι τη λογική τους ερμηνεία»συμπληρώνει ο Ρώσος αρχιεπίσκοπος Θεοφάνης του Πολτάβα.(Archbishop Theophanes, «Selected Letters»).
      Ένα τέτοιο προειδοποιητικό «σημείο» έρχεται από την είδηση που λέει:«Το Σύμπαν μπορεί να πεθάνει με ένα Μεγάλο Σχίσμα»!  (λινκ) Το ενδιαφέρον της είδησης για μας δεν είναι αστρονομικό, αλλά έγκειται στην αξιοσημείωτη σύμπτωση οι επιστημονικές παρατηρήσεις των ουρανίων σωμάτων να οδηγήσουν στην επιστημονική θεωρία του «Μεγάλου Σχίσματος» και στη δημοσιοποίησή της κατά την επέτειο του μεγάλου σχίσματος της Χριστιανοσύνης που έγινε στις 16 Ιουλίου του 1054, με τους αφορισμούς του καρδιναλίου Ουμβέρτου.
Είδηση: Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2015

Το σύμπαν μπορεί να «πεθάνει» με ένα Μεγάλο Σχίσμα
    «Αν το σύμπαν δημιουργήθηκε από μία Μεγάλη Έκρηξη, τότε σε τι θα καταλήξει στο τέλος του κύκλου «ζωής» του; Σύμφωνα με ένα καινούριο θεωρητικό μοντέλο Αμερικανών επιστημόνων από το πανεπιστήμιο Βάντερμπιλτ του Τενεσί, η απάντηση είναι το Μεγάλο Σχίσμα, δηλαδή μια κατάσταση στην οποία όλα τα ουράνια σώματα, όπως οι πλανήτες, αλλά ακόμη και τα άτομα θα αποσυντεθούν στα συστατικά τους»...
     Συγχρόνως υπήρχε η είδηση:  16 Ιουλίου 1054: Σαν σήμερα το Μεγάλο Σχίσμα Ανατολής και Δύσης (λινκ)
   Πληροφοριακά: «Το πρωί του Σαββάτου 16 Ιουλίου 1054, λίγο πριν αρχίσει η θεία Λειτουργία στην Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, τρεις ξένοι με παράξενα ρούχα μπήκαν στο Ιερό Βήμα και απέθεσαν επάνω στην Αγία Τράπεζα ένα έγγραφο και απομακρύνθηκαν. Όταν έφτασαν στον νάρθηκα φώναξαν με δυνατή φωνή: "Videat Deus et judicet" (βλέπει ο Θεός και κρίνει) και έφυγαν. Οι τρεις ξένοι, με επικεφαλής τον καρδινάλιο Ουμβέρτο, ήταν απεσταλμένοι του Πάπα και το έγγραφο περιείχε βαριές κατηγορίες και έναν αναθεματισμό για τον ίδιο τον Πατριάρχη, Μιχαήλ Κηρουλάριο. Τέσσερις μέρες αργότερα η Σύνοδος της Κωνσταντινούπολης αναθεμάτισε με την σειρά της τους συντάκτες του εγγράφου. Την Κυριακή 24 Ιουλίου ο αναθεματισμός αναγνώστηκε επίσημα μέσα στην Αγία Σοφία».
    Ακόμη: «Ο τελευταίος Ορθόδοξος Πάπας παραιτήθηκε (για άγνωστους λόγους) το 1009. Αυτή είναι και η τελευταία, μέχρι σήμερα, χρονιά στην οποία αναφέρεται το όνομα του Πάπα στα δίπτυχα της Κωνσταντινούπολης. Έχει διατυπωθεί η άποψη ότι από τότε οι Γερμανοί πάπες αντικατέστησαν οριστικά τους Ρωμαίους. Φαίνεται ότι αυτή η άποψη δεν ευσταθεί, διότι και στις επόμενες τέσσερις δεκαετίες υπήρχαν Ρωμαίοι πάπες. Όπως, όμως, διαπίστωσε ο Π. Ι. Ρωμανίδης, προέρχονταν από απολύτως γερμανόφιλες οικογένειες και γι' αυτό εισήγαγαν επίσημα το φιλιόκβε στην Εκκλησία της Ρώμης από το 1014»(Αναστασίου Φιλιππίδη, parembasis.gr).
    Το κοσμικό πνεύμα και η μεγαλομανία των Φράγκων ηγεμόνων που πέρασε στην Εκκλησία της Ρώμης, προκάλεσε τη βλάσφημη προσθήκη στο Σύμβολο της Πίστεως «και εκ του Υιού» (Filioque) για την εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος, που υπήρξε εκκλησιαστικά η κυριότερη αιτία του σχίσματος του 1054.
   Έκτοτε οι πλάνες των παπών αυξήθηκαν για να υποστηρίξουν τα επίγεια συμφέροντά τους και την κενοδοξία τους. Έκαναν 8 Σταυροφορίες από το 1095 ως το 1270, οι οποίες κατέστρεψαν ουσιαστικά το Βυζάντιο και το παρέδωσαν στον Μωάμεθ το 1453. Εισήγαγαν την «Ιερά εξέταση» με αναρίθμητα θύματα, και είχαν γενικότερη ανάμειξη στα κοσμικά πράγματα, τις επιστήμες και την πολιτική. Δέχονται κτιστή τη Χάρη του Θεού, αλλά έτσι η θέωση είναι αδύνατη για αυτούς, ενώ οι Ορθόδοξοι δια του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ομολόγησαν την Θεία Χάρη άκτιστη.
   Το 1870 ο πάπας της Ρώμης αυτο-ανακηρύσσεται αλάθητος στην Α΄ Σύνοδο του Βατικανού, επιβεβαιώνοντας την εμμονή των παπών στις πλάνες τους. Η Β΄ Βατικάνειος Σύνοδος (1962-1965) επεξέτεινε την πλάνη, δεχθείσα ότι ο πάπας είναι αλάθητος όχι μόνον όταν αποφαίνεται επισήμως και από καθέδρας ως πάπας αλλά οσάκις αποφαίνεται... Έτσι πλέον κάθε “οικουμενική σύνοδος” γίνεται ένα συμβουλευτικό σωματείο των παπών. «Δεν μπορεί να υπάρξει Οικουμενική Σύνοδος αν δεν επικυρωθεί, ή τουλάχιστον αν δεν γίνει δεκτή, από τον διάδοχο του Πέτρου» λένε οι υποταγμένοι στον επί γης «θεό» πάπα, Ρωμαιοκαθολικοί.
     Επινόησαν το δήθεν πρωτείο του πάπα, που συνδυαζόμενο με το «αλάθητο» καθιστά υποτελή σε φθαρτό άνθρωπο την παπική εκκλησία:«παραμένει ακέραιη η εξουσία του Πρωτείου πάνω σ' όλους τους ποιμένες και τους πιστούς. Πραγματικά, ο Επίσκοπος Ρώμης με το αξίωμά του ως αντιπροσώπου του Χριστού και ποιμένα όλης της Εκκλησίας, έχει πλήρη, υπέρτατη και παγκόσμια εξουσία μέσα στην Εκκλησία, την οποία μπορεί πάντοτε ελεύθερα να εξασκεί...». Τα προηγούμενα λόγια από τις αποφάσεις της Β Βατικάνειας Συνόδου δείχνουν το μέγεθος της παρανοϊκότητας όσων τα υποστηρίζουν(Περισσότερα στο Γ τεύχος της Αποκάλυψης υπό ΛΜΔ).  
    Ο άγιος π. Ιουστίνος Πόποβιτς βλέπει την πτώση του πάπα να είναι ξεχωριστή: «Εις την ιστορίαν του ανθρωπίνου γένους υπάρχουν τρεις κυρίως πτώσεις: του Αδάμ, του Ιούδα, και του Πάπα». Να γιατί ο πάπας της παλαιάς Ρώμης ήταν μεν μεγάλος επίσκοπος - αστέρας, αλλά συγχρόνως ο Ιωάννης ο Θεολόγος τον παρατηρεί να πέφτει διαρκώς «καιγόμενος σαν λαμπάδα». Και στην 3η σάλπιγγα ο αστέρας πέφτει στα πόσιμα νερά: «και έπεσε πάνω στο ένα τρίτο των ποταμών και πάνω στις πηγές των νερών»(Αποκ. 8:10).
     Ο άγιος Παΐσιος (+1994) διαβεβαίωσε ότι το συμβάν στο Τσέρνομπιλ της Ουκρανίας στις 26 Απριλίου του 1986 είναι η 3η σάλπιγγα. Αυτή προειδοποιούσε για τις πνευματικές επιπτώσεις από την έναρξη των Πανθρησκευτικών συγκεντρώσεων υπό τον πάπα Ιωάννη-Παύλο 2ο στην Ασίζη, τον ίδιο χρόνο στις 27 Οκτωβρίου. Την ημερομηνία αυτή, 27-10-1986, ξεκίνησαν και τα διεθνή χρηματιστηριακά παιγνίδια της Νέας Τάξης, όταν ενώθηκαν οι ανά τον κόσμο χρηματαγορές. Δηλ. η πανθρησκευτική τελετή ήταν ένας αντι-αγιασμός για το ξεκίνημα της Νέας Τάξης! (περισσότερα)
    Η παναίρεση της Πανθρησκείας, υποβιβάζει με τις δημόσιεςπανθρησκευτικές συνάξεις, το δόγμα της Χριστιανικής πίστης για τη σωτηρία μέσω των Μυστηρίων της Εκκλησίας, από τα οποία πρώτο είναι αυτό του Βαπτίσματος, που γίνεται με νερόΝα γιατί ο αστέρας - επίσκοπος της Αποκάλυψης πέφτει στα νερά, και μάλιστα στις πηγές τους και τις πικραίνει. Διότι πικραίνει τις ψυχές, υποβιβάζοντας την αξία του Βαπτίσματος, αλλά και του λόγου του Θεούπου είναι «ύδωρ ζων»και μάλιστα στην αυθεντική του μορφή, αυτή των πηγών του, που είναι οι Ευαγγελιστές, Απόστολοι, Προφήτες, Διδάσκαλοι και οι άλλοι άγιοι και δίκαιοι της Εκκλησίας.(Γ τεύχος της Αποκάλυψης)
    Ο πάπας του Βατικανού, αφού οργάνωσε την Οικουμένη σε πανθρησκευτική βάση, πρόσθεσε και τους άθεους (!) σ' αυτήν. Καιδογματικά όχι μόνο δεν εγκατέλειψε τις προηγούμενες πλάνες αλλά επί πλέον πρόσθεσε την αποδοχή της θεωρίας της Εξέλιξης, και το ψάξιμο της εξωγήινης ζωής σαν νέα δόγματα! Πιο πρόσφατα έκανε ανοίγματα στους υπερήφανους (Pride) ομοφυλόφιλους (LGBT)με αποτέλεσμα αυτοί να έχουν την απαίτηση να αλλάξει η Χριστιανική διδασκαλία όπου δεν τους συμφέρει! (g-pride)
     Επομένως, ο παπισμός,  με την συνεχή αποστασιοποίησή του από την αληθινή διδασκαλία του Χριστού χάριν κοσμικής ωφέλειας, φτάνει να προκαλέσει πνευματικά το κακό του «πολέμου του νερού», και είναι ο κύριος υπεύθυνος της καταστροφής, όχι μόνο στον νου των ανθρώπων που τον ακολουθούν, αλλά και στη γηδιά του 3ου παγκοσμίου πολέμου,σύμφωνα με τον πνευματικό νόμο. Αυτό τον πνευματικό νόμο θέλουν οι δαίμονες να αγνοούν οι άνθρωποι και να ξεχάσουν οι πιστοί, και γι' αυτό προσπαθούν να περιορίσουν την Χριστιανική διδασκαλία. Συνεργάτες τους είναι όχι μόνο οι αθεϊστές, αλλά και οι διαστρέφοντες την αλήθεια αιρετικοί, μεταξύ των οποίων πρώτος είναι ο πάπας του Βατικανού, αίτιος αλλά και υποστηρικτής τώρα με το πανθρησκευτικό του πνεύμα, κάθε είδους πλάνης.
    Ακόμα λοιπόν και να μην ξέραμε την προφητεία του αγίου Κοσμά του Αιτωλού που λέει «τον πάπα να καταράσθε, διότι αυτός θα είναι η αιτία», ο πνευματικός νόμος προσδιορίζει τον πάπα ως τον πρωταίτιο διπλής καταστροφής (πνευματικής και υλικής). (περισσότερα)
      Δεν υπάρχει επομένως δυνατότητα να αλλάξει ο παπισμός, ο οποίος τώρα γίνεται χειρότερος. Μια προσπάθεια επιφανειακής ένωσης μαζί του μπορούσε να δημιουργήσει μέγα σχίσμα στους Ορθοδόξους πιστούς,που αποτελούν το ορατό και όντως υπαρκτό λογικό Σύμπαν:
    ...«Αν (οι ταγοί των Ορθοδόξων), αντί μιας πραγματικής ενώσεως των Εκκλησιών επί του θεμελίου της μιας πίστεως και του ενός βαπτίσματος, επιδιώξουν μίαν εξωτερική συγκόλληση των Εκκλησιών, ένα εκκλησιολογικό τερατούργημα και ένα νόθο συμβιβασμό, ας είναι βέβαιοι ότι εκείνο που τελικά θα κατορθώσουν είναι η διάσχιση του χιτώνος της Ορθοδοξίας». (καθ. Ανδρέας Θεοδώρου).
ww3
Σκηνικό Γ ΠΠ: Οι Δυτικοί στέλνουν χερσαίες δυνάμεις απέναντι στα ρωσικά στρατεύματα στην Συρία λινκ ...
   Μέσα σε ένα προπολεμικό κλίμα είναι δύσκολο να εκφρασθούν σωστά οι Ορθόδοξοι, όταν δέχονται πιέσεις από αντιμαχόμενες παρατάξεις. Από αυτή την άποψη η Πανορθόδοξη Σύνοδος του 2016 δεν είναι εύκολο να εκφράσει την Ορθοδοξία σωστά. Σε τοπική κλίμακα υπάρχει πχ η πολιτική αντιπαλότητα στην Ουκρανία που  ήδη εξελίσσεται και σε στρατιωτική αναμέτρηση δυτικόφιλων - ανατολικόφιλων. Μέσα σε αυτό το κλίμα η ύπαρξη σχίσματος μεταξύ των πιστών φαίνεται αναπόφευκτη, παρά τα όσα λέει και εύχεται  ο Ρώσος Πατριάρχης Κύριλλος:
   «Είκοσι και πλέον χρόνια στην Ουκρανία εξελίσσονται περίπλοκες πολιτικές διαδικασίες με αποτέλεσμα τον τραγικό διχασμό της Εκκλησίας μας. Κατά τα χρόνια που πέρασαν καταβλήθηκαν προσπάθειες  χρήσεως πολιτικής δυνάμεως προκειμένου να λυθεί το εκκλησιαστικό ζήτημα στην Ουκρανία.Σήμερα απευθύνοντας μήνυμα προς τον σύμπαντα Ουκρανικό λαό θέλω να πω, ότι οι αρχές δεν πρέπει να εμπλέκονται στις εκκλησιαστικές υποθέσειςΔεν επιτρέπεται η χρήση της δυνάμεως κατά την επίλυση των εκκλησιαστικών θεμάτων. Η ενότητα της Εκκλησίας είναι αδύνατο να επιτευχθεί με τη χρήση βίαιων ενεργειών». (Δηλώσεις στις 23 Φεβ2014 στον Ι. Ναό Αρχαγγέλου Μιχαήλ στον δήμο Τροπαριόβο Μόσχας).
     Τώρα είμαστε κοντά στην 2η προειδοποιητική Ουαί της Αποκάλυψης, της αντίστοιχης του 3ου Παγκ. Πολέμου, που είναι και ο πόλεμος του νερού, με κέντρο τις χώρες του Ευφράτη. Ο πάπας και οι αμετανόητοι παγκοσμιοποιητές αναμένεται, όπως κάνουν ως τώρα, να εκμεταλλευθούν το γεγονός. Επικαλούμενοι την κάτω από πολλούς "θεούς" ψευτο-ειρήνη τους, θα προωθήσουν ακόμη περισσότερο την Πανθρησκεία και την αντιχριστιανική πολιτική τους, μέχρι να έρθει η «οργή του Θεού», δηλ. οι αλλεπάλληλες και απότομες καταστροφές των τελευταίων σαλπίγγων. 
   Έχομε μπροστά μας όχι ένα απλό «σημείο» αλλά μια συμπαντική προειδοποίηση! Μάλιστα η θεωρεία των Υπερχορδών για την Δημιουργία του Σύμπαντος (μαζί ή άνευ της Μεγάλης Έκρηξης) θυμίζει ότι ο Λόγος είναι ο Δημιουργός του Σύμπαντος με τις Υπερχορδές Του!... Ας εξετάζομε τα σημεία των καιρών για να μην ακούσομε και εμείς: «Υποκριταί, την όψη του ουρανού και της γης γνωρίζετε να εξετάζετε, τον δε καιρόν τούτο πώςδεν εξετάζετε»; (Λουκ. 12:56).

Λεόντιος Μοναχός Διονυσιάτης
25/8-7/9/2015 Αποστόλων Τίτου και Βαρθολομαίου
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ