Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Ομιλία για την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως από τον Ιατρό Φώτιο Μιχαήλ (Βίντεο)

Αριστερά βρίσκεται ο Ιατρός Κ. Φώτιος Μιχαήλ. 
Στο κέντρο ο Άγιος Γέροντας Χρυσόστομος, 
Ηγούμενος του Ιερού Κοινοβίου, Αγίου Νικοδήμου 
και δεξιά ο Γέροντας Μοναχός Νεκτάριος ο Αγιορείτης.

Δείτε μετά την ομιλία του Ιατρού κ. Φώτιου 
Μιχαήλ και την συγκλονιστική ομιλία της
ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ ΒΕΤΣΙΟΥ

Βιογραφικό Μιχαήλ Φώτιος
Ἰατρός –Εἰδικός παθολόγος

Μέ μακρά καταγωγή, ἀπό πλευρᾶς μητρός, ἀπό τά μέρη τῆς Βορείου Ἠπείρου. Προφορική παράδοση οικογενειακή διασώζει, ὅτι ὁ προπάππος, ἐπωνύματι «Γκόσιος», ἀναζητῶντας καλύτερη τύχη, περί τά μέσα τοῦ 19ου αἰῶνα κατῆλθε ἀπό τά ἄγονα ὀρεινά τῆς Βορείου Ηπείρου στά εὔφορα ἐδάφη τῆς Κεντρικῆς Μακεδονίας, ὅπου καί ἀσχολήθηκε με την κηπουρική καί τήν ἐκτροφή μεγάλων ζώων. Ἐπαγγελματική ἀπασχόληση, πού διατηρήθηκε ὡς οἰκογενειακή καί στίς ἑπόμενες γενεές μέχρι καί σήμερα.

Από το συναξάρι των Νεομαρτύρων
του Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου

Ο Κύριος Μιχαήλ Φώτιος, Ιατρός, πολύ σωστά περιγράφει την καταγωγή από το γένος της μητρός του εκ βορείου Ηπείρου. Είναι το όνομα το οποίο έλαβε ο τόπος μετά το 1913, την ίδρυση εθνικών κρατών στα Βαλκάνια και την δόλια προσάρτηση από τις μεγάλες δυνάμεις του τόπου της Αρβανιτίας στο κράτος των Αλβανών. Πριν το 1913 ο ίδιος τόπος για πάρα πολλούς αιώνες ονομάζετο Αρβανιτία. Μετά το 1913 αρχίσαμε να την ονομάζουμε Βόρεια Ήπειρο. Προς επίρρωσιν των παραπάνω καλούμε εις βοήθειαν τον Άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη, ο οποίος εις τον βίων του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού περιγράφει την διάβαση του Αγίου από την Κέρκυρα στο αντιπέραν μέρος της στερεάς ως εξής: «Εκείθεν αναχωρήσας, μετέβην εις το αντιπέραν μέρος της στερεάς ήγουν της Αρβανιτίας ονομαζόμενον Άγιοι σαράντα και εκεί εδίδασκε τους Χριστιανούς». Από το εδάφιο αυτό συνάγεται το συμπέρασμα ότι οι νυν βόρειο Ηπειρώτες προέρχονται από προγόνους Αρβανίτες. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι με διαφορετικό όνομα λόγο της εξέλιξης των ιστορικών γεγονότων.

Άρα λοιπόν αδελφοί μου «άλλο Αλβανοί και άλλο Αρβανίτες», βλ. Άρθρο Κυρίου Κωνσταντίνου Χολέβα, πολιτικού επιστήμονος εις περιοδικό παρακαταθήκη, αρ.34, [LINK] και άρθρο Γέροντος Νεκταρίου του Aγιορείτου όπου ορίζεται εκτώς από το νότιο σύνορο (Άγιος Νικόδημος) και το βόρειο σύνορο της Βορείου Ηπείρου (Τεύχος 2 Θεοδρομίας, Ιούνιος 2011) με τίτλο «Η Παναγία Αρβανίτισσα είναι υπαρκτή, [LINK]», ελπίζω ότι οι υποστατικές ιστορικές αλήθειες που αναφέρονται στο κείμενο θα αναπαύσουν τους αναγνώστες του blog αλλά και τον κύριο Φώτιο Μιχαήλ, τον οποίο ευχαριστούμε και πάλι για την εμπεριστατωμένη και συγκινητική ομιλία του για την Άλωση της Κωνσταντινουπόλεως και της σύνδεση της με το σήμερα.

Ευχόμεθα ο Άγιος Γέροντας του Ιερού Κοινοβίου Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου, Γέροντας Χρυσόστομος να καλέσει εσάς Κύριε Ιατρέ και την Κυρία Χαρά Νικοπούλου και πάλι όχι μακριά από το σήμερα, ώστε να μας μιλήσετε για την απελευθέρωση της Βασιλεύουσας αυτή την φορά.

Αμήν Γένοιτο.
Πάντοτε Ευγνώμονες
Ο Θεός μεθ ημών.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός
Αγιορείτης

Μέρος 1ο



Μέρος 2ο

    

Μέρος 3ο

    

Μέρος 4ο

 

Μέρος 5ο

     

ΖΩΝΤΑΝΑ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ 
ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΒΕΤΣΙΟΥ (+2002) 

Για τις νέες ταυτότητες


H Γερόντισσα Λαμπρινή Βέτσιου (+2002) από τα Καλομόδια της Άρτας, ασκήτρια μέσα στον κόσμο και σκεύος εκλογής του Κυρίου από την παιδική της ηλικία, μιλάει για την κάρτα - ταυτότητα(μέσω της οποίας θα γίνονται συναλλαγές):

Για τις ταυτότητες...

Δεν μπορώ εγώ... τούτο το χαρτάκι που έχω στον κόρφο μου τούτο θα νά' χω.

Μέχρι να πεθάνω...

Καλά τον ρώτησες εσύ τον Κύριο τι θα γίνει με την κάρτα ή ήρθε μόνος Του και στό 'πε;

Μόνος Του Αυτός ήρθε. Να τα γράψετε αυτά τα πράγματα να λες και στον άλλο...

Όποιος θελήσει... μην τον βιάζετε (πιέσετε)... να το κάνει αυτό...

Φαΐ λέει (ο Κύριος): Δεν θα πας να ψωνίσεις μακαρόνια ρύζια, στο σούπερ μάρκετ που πηγαίνετε...

Εγώ δεν θέλω. Ψωμί με ελιές τρώω.

- Καλά για σένα για τους άλλους που θέλουν, εσύ δεν τρώς. Αλλά οι άλλοι;

Εγώ είπα για μένα, για τον εαυτό μου, πως να καθαρίσω το πιάτο μου... (να μην πέσω σε αμαρτία)

Λέω εγώ τέτοια πράγματα δεν... (κάνω).

(Ο Κύριος): Ξέρω, Εγώ στα έκοψα αυτά τα πράγματα, μου λέει εμένα... (δηλ. της έδωσε αυτόν τον κανόνα της αυστηρής νηστείας).

Α... Το ψωμί μου εμένα... Θα παίρνω ένα κομμάτι από την κοπέλα μου...

Θα παίρνει η κοπέλα μου ψωμάκι θα παίρνω και εγώ ένα κομμάτι, λέω εγώ...

Α όχι, λέει, η κοπέλα σου θα πάρει με την ταυτότητα. Άμα είναι το κομμάτι αυτό που θα πάρεις από την ταυτότητα, λέει (ο Κύριος), είσαι και εσύ σαν αυτή!

Παίρνω και εγώ τώρα τον γαμπρό μου... Έλα εδώ Δημητράκη του λέω...

- Άμα θάρθει εκείνη η ώρα όποτε - όποτε, να καταργηθεί η ταυτότητά μας για να την αλλάξουμε, εσύ τι θα κάνεις, λέω, θα την πάρεις;

-Εμ τι να κάνω λέει αυτός...

-Δεν είναι καλή του λέω εγώ.
- Θα τραφούμε μ' αυτή.
- Εγώ δεν την παίρνω του είπα.

- Εγώ θα την πάρω, έχω τα παιδιά μου, λέει. Εδώ θα με σκοτώσουν (πιέσουν) τα παιδιά, νηστικά τα παιδιά τι θα κάνω; Και (καλά) εμείς οι μεγάλοι αλλά τα παιδιά;

- Παναγία βοήθα λέω... Τι θα κάνουμε τώρα λέω εγώ;

Όχι λέω εγώ. Να βασταχτείτε να μην την πάρετε την κάρτα.
Κάντε και σεις εκείνο του Θεού (το θέλημα)...

Μου είπε (ο Κύριος): Θα σας φέρω Εγώ, θα σας τακτοποιήσω Εγώ.
Θα γίνει χωρισμός μας... Θα σας μάσω Εγώ...
Για φαΐ πως θα τα σιάξομε (βολέψομε) εμείς τα παιδιά;

- Θα τα κανονίσομε όλα, λέει.
Έτσι μου είπε εμένα:

Γιατί κιοτεύεις (δειλιάζεις-απιστείς) για το φαγητό; Δεν το πιστεύεις εσύ αυτό, ότι θα πορέψετε με Μένα; Δεν σας έχω Εγώ έγνοια; Δεν σας αφήνω!

Αυτά τα είπε η γερόντισσα το 1997, ενώ προηγουμένως το 1990, είχε πει επίσης:
  • - Θα σας αναγκάσουν να πάρετε μια κάρτα-ταυτότητα. Θα κάνετε όλες τις συναλλαγές σας με αυτή. Να μη την πάρετε, είναι του Αντιχρίστου. Όποιος την πάρει αμέσως ξεβαπτίζεται! Είπε επίσης ότι θα αναγκάσουν τον κόσμο να πάρει τη κάρτα με διάφορους τρόπους. 
Όσα λέει η γερόντισσα για την κάρτα-ταυτότητα με την οποία θα γίνονται όλες οι συναλλαγές είναι σύμφωνα με την Αποκάλυψη, η οποία σαν κυριότερο κίνητρο του σφραγίσματος του Αντιχρίστου δίνει το ότι δεν θα μπορεί κάποιος να αγοράσει ή να πωλήσει χωρίς αυτό (ίνα μη τις δύνηται αγοράσαι ή πωλήσαι)! (Αποκ. 13:17)

Όσον αφορά τις συνέπειες, ο άγιος Παΐσιος (+1994) στην ερώτηση:
- Τι θα γίνει με αυτούς (που δεν θα την πάρουν); Θα πεθάνουν από την πείνα; Απάντησε:

- «Ε, όχι ευλογημένε κι έτσι... Θά 'χουν οι άνθρωποι το ψωμάκι τους, τ' αλεύρι τους, τις ελίτσες τους, τα φρούτα... Αλλοίμονο όμως σ' αυτούς που είναι μαθημένοι σε πλούσια τράπεζα. Αυτούς δεν θα τους αρκούν το ψωµάκι κι οι ελίτσες και θά 'ναι βαρύ το δίληµµα... Εδώ θα εφαρμοστεί αυτό που είπε ο Χριστός στο Ευαγγέλιο. Ή µέ οµολογείς έµπροσθεν των αρχόντων και σε αποδέχομαι στη βασιλεία Μου ή Με αρνείσαι κι Εγώ σε απορρίπτω».[1]
  • Ο πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης έλεγε για την κατάσταση στην Ελλάδα και τις ταυτότητες:
1) Σύντοµα θα επικρατήσει µεγάλη πείνα στην Ελλάδα. Όµως, ο κόσµος θα την αντέξει και δεν θα εξαντληθεί µε τη βοήθεια του Θεού.

2) Τα Χριστούγεννα του 2006, τρία χρόνια πριν φύγει από τη ζωή ο πατέρας, (λέει η κόρη του) ήµασταν όλοι µαζεµένοι στο σπίτι του αδελφού µου του Χρήστου για τη γιορτή του. Δακρυσµένος ο πατέρας είπε: «Ποιος θα έχει ανδρείο φρόνηµα και δε θα υποκύψει να πάρει την καινούργια ταυτότητα, αν δει τα παιδιά του να πεινάνε; Κλάψτε στον καλό Θεό να µας λυπηθεί, γιατί θα χαθούν ψυχούλες».

Λίγους µήνες µετά αναφέρθηκε εκ νέου στο θέµα λέγοντας: «Δοξασµένο να είναι το όνοµα του Κυρίου, που άκουσε τις προσευχές µας κι έδωσε έλεος. Έτσι θα προηγηθούν (παρεμβληθούν) τα γεγονότα που θα γίνουν για την Πόλη (Κωνσταντινούπολη) και θα σταµατήσει αυτό το κακό µε τις ταυτότητες.Και µάλιστα µαζί µε την Ελλάδα θα σωθούν κι άλλα κράτη, που είναι έτοιµα να πάρουν αυτήν την ταυτότητα».[2]
  • Επομένως δεν θα προλάβουν να ολοκληρώσουν το εγχείρημά τους οι κυβερνώντες, και θα αρχίσει το τέλος της Νέας Τάξης με τον «Γενικό Πόλεμο» κατά τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό ή τον 3ο Παγκόσμιο κατά τη σύγχρονη ορολογία. Γι' αυτό οι Χριστιανοί να μην βιαστούν, όπως οι άλλοι, να πάνε να πάρουν τις ταυτότητες...!
  • Το 2011, σε ανακοίνωσή της, «η Ιερά Κοινότης του Αγίου Όρους εκφράζει την έντονη ανησυχία της και υποβάλλει θερμή παράκληση προς την Ελληνική Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στην έκδοση της ηλεκτρονικής «Κάρτας του Πολίτη», συνιστά δε στους Χριστιανούς να χρησιμοποιούν τα συμβατικά μέσα ταυτοποιήσεώς τους. Η υποχρεωτική επιβολή τοιούτου είδους Κάρτας μας ευρίσκει αντιθέτους». 
Η ανακοίνωση ισχύει πολύ περισσότερο τώρα (2016) από όταν γράφτηκε, διότι τότε δεν είχε ακόμη εμφανισθεί ο απόλυτος έλεγχος που επιχειρείται πλέον, με την εισαγωγή και των capital controls, ώστε όλες οι δραστηριότητες του πολίτη να ελέγχονται από ένα μόνο αριθμό, και να μην μπορεί κανείς να αγοράζει και να πουλάει χωρίς την κάρτα!

[1] «Ο γέρων Παΐσιος και τα σημεία των καιρών». σελ. 61, Ι. Μ. Κουτλουμουσίου Αγίου Όρους.

[2] «Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης (1925-2009), τόμ. Β, σελ. 159

Ακούστε την αγία Γερόντισσα ζωντανά στο βίντεο:


Ο Κύριος Ιησούς Χριστός
και η Υπεραγία Μητέρα Του
η επονομαζομένη
Παναγία Αρβανίτισσα
να σας ευλογούν.

Γέρων Νεκτάριος Μοναχός

Δεν υπάρχουν σχόλια: